3 Dec 2013
02:20

Annyeong! Bulan ni rasa macam banyak gila GA. Dan aku rasa macam nak masuk semua GA yang ada. Oke, nampak sangat diri ini penuh dengan sifat tamak haloba. Tapi,ada aku kisah? Muahaha. Takde la, aku taklah serajin itu untuk masuk semua giveaway yang ada. Mahu pengsan aku kat sini.

I'm a student. So, study is my job.
Since tahun 2014, aku ada PBSMR, semalam dah start tuisyen. Semestinya ada kengkawan aku, Dani ngan Atikah. Berani la aku kan kalau masuk seorang. Berani je kalau untuk belajar, kononnya. Hehe. Ada beberapa orang yang kiteorang kenal semalam. Ada yang tak kenal. Tak kisah la. Yang penting. Semalam, sejuk gila wooo. Kaki beku, tangan beku, nasib baik otak tak beku. Dani pulak main pijak kaki aku. Weyhh, sejuk gila kot kaki dia. 

Then, balik. Masanya tak tepat. Patut balik pukul 10, tapi cikgu bagi keluar pukul 10.15. Oke la tu, dapat belajar lebih. HOHO. Dan dalam keadaan belajar lebih tu, kaki aku bergetar-getar. Geli kot. Mak aku col sampai 3 kali. Aku bagi Atikah rasa, dia gelak. Aku bagi Dani rasa, dengan muka blurrnya tu, dia senyum. Macam tak faham pape. Mueheheh. 



follower
blog archive
credit
Skin by Wanaseoby. Background taken from favim.com. Cute images taken from cute secrets
Ancora Imparo