28 Nov 2013
00:11
Happy birthday to you~ Happy birthday to you~ Happy birthday, happy birthday~ Happy birthday to you~!
Annyeong! A thousand and half years since my last tweet. Here, it's almost two years since my last post. Okay. /justkidding/

Semalam, birthday Chanyeol! Semalam bukan main lagi kiteorang sambut macam orang gila. Siap melompat-lompat. Japp, sambut birthday Chanyeol ke tu? Lebih kurang laa~

Hari ni, birthday adik aku yang kecil sekali. Kecil ke? Memang punn, harap je darjah 2. Tapi perangai dan badan.. macam budak 6 tahun. Hahaha, sukati  aku je kutuk adik sendiri. Aku dah beli hadiah untuk dia. Tapi, tak bagi lagi. Sebab? Mak ayah aku nak sambut malam ni rasanya. Sedih ohh dia. Dari hari tu lagi ingatkan kiteorang pasal hari jadi dia. Tapi, tiba hari ni.. Aku tanya, "Hari ni bukan birthday Ayie ke?" /adik aku, ayie/ Dia cakap apa? "Bukannya ada sambut pun. Birthday kakak ngan abang2, ada kek. Birthday Ayie takde. Ayie nak kek je." Alahaiii, nak nangis aku dengar. Nangis sangat kan, kalau aku gelak. Muahaha. 

Next topic. Semalam kengkawan aku datang rumah aku. And, seperti biasa la kan. Jika kengkawan bertandang, mesti lah kita menjadi gila bersama-sama mereka yerr. Dah gegila tu, of course lapar. So, kitaorang masak spagetti. Atikah panggil, Spaghetti Carbonara Orang Bujang. Dan, hasilnya..

Taraaa. The artwork by Chef 4N.
Spagetti ke? Spirals pun spagetti jugak. Walaupun Atikah yang banyak masak, aku dan yang lain pun ada membantu jugak yerr. Adik-adik aku cakap, sedap. Ohh ohh, kalau dorang dengar, kembang hidung bagai. Muahahahah.

Nak promote. Fantastic Kpop Shop. Hari tu aku ada beli dari kedai ni. Selalu sebenarnya, boleh dipercayai. Barang dia pun boleh tahan. XD


follower
blog archive
credit
Skin by Wanaseoby. Background taken from favim.com. Cute images taken from cute secrets
Ancora Imparo