27 May 2013
21:36
Gambar ni menggoda aku. Erghh, cair~~~
 Annyeong! Tak sampai sejam, aku dah buat entry baru lagi. Kahkahkah XD. Sebenarnya, aku.. Urggghhh, adik aku. Semalam, bukan main lagi dia merengek kat aku. Umur dah 12 tahun tapi.. Nanti dia balik dari kelas tambahan.. Huuu.. Dah la aku lambat guna lappy ni tadi. Tu la syok sangat baca novel. Huuu T.T


Aku tau Ryeowook saja nak goda. Aww, memang tergoda pun. Cair, cair~ Boleh tak sesiapa bawa aku pergi peti ais? HAHA.


I have to go now. Ppyong!




follower
blog archive
credit
Skin by Wanaseoby. Background taken from favim.com. Cute images taken from cute secrets
Ancora Imparo