6 Oct 2013
00:24

I don't know why my husband getting cute, time by time. *.*
Annyeong! Woohoooo, bertahun dah tak post. Rindu gegilaa! Cbox aku, penuh ngan peminat yang minta dibalas. HAHA, peminat la sangat kan kalau keluar iklan-iklan tu, menyampah mak. Hoho.

Aku-banyak-sangat-kerja-ke-assignment-? Huhu, PBS bagaikan assignment yang berlambak yang aku baca kat novel bla bla bla tu. Aku-tak-suka-cakap-pasal-sekolah. Jom tukar topik!!

Aku rasa cam nak ubah header baru. Eh? Aku tulis 'rasa' eh? Memang nak kena tukar pun. Dah bertahun aku guna header tu. Dah lapok. I mean, header dia eh., bukan orang yang dalam header tu. Siapa berani cakap camtu kat budak skema aku tu, siap kau! Muahahahahhohohoho. Aku dah lama tak letak gambar Ryeowook jadi header. 

Cakap pasal header. Aku sukaaaaa gila header Illy Unnie. Cantik woo. Plus, Chunji nampak comel dalam header tu. Aku rasa cam nak tarik dia keluar je. HOHO, apa aku melalut ni? Cakap pasal Chunji, cakap pasal Teen Top. Huhu, aku dah lama tak ikut perkembangan diaorang. Last pun, time mv Rocking tu keluar. Aku rasa cam layak direjam ohh. Takpe, akan ku ikut perkembangan mereka yang seterusnya. Aja aja, fighting!


Tadi aku ada trial. Woo, teruk gila beb! Tapi, mak aku cakap baru trial. Lek lu. Huhu, aku takut gagal yang trial tu. Jap, yang lek lu tu aku yang tambah. Sambung balik. Huhu, aku rasa cam nak nangis. Teruknya aku tadi. Tak nak cakap pasal tu dah. Case close.

Banyaknya aku membebel. Oke la, nak usha photoshop, nak buat header. Aku malas la nak buat Tehah punya packaging tu. Lenkali je la. Sori weyh, malas la. hehe.

Jap, minyak wangi mak aku ni kuat sangat la, pening kepala aku. Menyesal aku menggatal pergi pakai. Header, peminat, I'm coming. Muahahahah! Ppyong.



follower
blog archive
credit
Skin by Wanaseoby. Background taken from favim.com. Cute images taken from cute secrets
Ancora Imparo