6 Jun 2013
23:36
Annyeong! I'm back! HOHO XD. On 1st June, I've made some cupcakes! Wooaarrgghh! Tolong jerit sikit. HAHA. Aku buat cupcakes... Red Velvet. Weyhh, sedap weyh! Cayaa la! Ceyhh, sempat pulak aku angkat bakul sendiri. HAHA.

Japp, tapi betul la. Memang sedap! Mak aku pun cakap sedap. Bukan setakat mak aku, adik ngan ayah aku pun cakap sedap. Mak aku cakap lagi sedap dari yang jual kat ofis mak aku. Woohoho, time ni kena kembang sikit. Bangga tu..!

Siapa yang buat?! *Bangga*
Bangga tak bangga, aku kena ucapkan terima kasih kat cik Mat Boyot sebab dah bagi resepi yang memang terbukti kesedapannya. Sesiapa yang nak resepi cupcake Red Velvet dll boleh la ke blog Mat Boyot. Oke, nak tengok hasil yang aku buat tu? Alaahhaaii~ Malu la! HOHO XD

Yang cantik tu aku yang buat, yang tak berapa tu adik aku yang buat. 
HAHA, suka hati aku je. Corak dia..  Almaklum la, orang baru nak belajar. Tak payah kutuk. Nanti aku tengok youtube, terkeluar air liur. Ngeh, ayat tak leh blah.

Kai : Bagi satu. Me : Tak boleh, dah habis. Kai : T.T
Kai pun nak satu tau. Sori la, dah habis kena makan. Ngeh. Last but not least, aku buat cupcakes ni dengan adik adik aku n my mom. Kena la juga mention nama dorang.. HOHO.  Dani, aku tau kau baca entry ni. Rugi kau tak rasa aku punya cupcake. HAHA, dah habis dah pun. Ppyong!



follower
blog archive
credit
Skin by Wanaseoby. Background taken from favim.com. Cute images taken from cute secrets
Ancora Imparo