27 Apr 2013
22:13
Sometimes it feels like I wanna escape from this bottle. But.. when I escaped, I realize I wanna be in that bottle. It feels like I need that bottle to live...
-Kim Nadhi 
Annyeong! Aku tak tau apasal tetiba aku tulis benda tu. Tetiba je keluar quotes tu kat kepala bila nampak gambar tu. Aku nak tulis kat gambar tu tapi aku punya photoshop sekarang ni macam asddfghjkl ._.

Okey, okey. Nak cerita ni..

Semalam ada pertandingan drama BM sempena bulan bahasa bla bla bla. Sudah semestinya kelas aku masukk!! Tau tak tau tak aku jadi apa? Ngehehe, mesti tak tau punya. Aku jadi direktor! Oke, aku rasa cam nak gelak. Aku.. direktor..? Kahkahkah XD

Tapi yang tak syok tu.. bila dua kelas je yang masuk. Oke, gila kan? Persaingan memang sengit gila la! Dah la cerita sama. Aku, Tikah. Dua orang besties.. Bersaing sesama sendiri. Agak gila di situ. Tapi tak kesah la. Yang penting kitaorang seronok je. Menang kalah tu.. boleh campak ke tepi dulu.

Pastu pastu, sudah semestinya pelakon-pelakon aku pakai make-up, kan? Takde la, make-up sangat kalau guna cat. Hah, padan muka! Seorang tu.. kitaorang pasang janggut. Bukan pasang. Ahh, lantak la. Yang penting, muka dia takleh bla! Dah macam orang bangla dah aku tengok. Aku pulak... Kahkahkah. Mesti la gelak, kan. Aku tau dia bengang sebab aku gelakkan dia. Tapi.. macam aku kesah.. '_._'

Yang paling gila.. Waktu nak bertanding tu, aku punya pelakon siap menangis lagi tu! HAHA. Oke, yang tu tak lawak sangat. Aku punya pelakon LELAKI menangis. Hah, yang tu tak leh bla. Tapi, dia nangis kejap jer..


Walauapapun, aku tetap bangga! Sebab dorang buat yang terbaik. Memang hebat la dorang berlakon. I'm proud. Nak nangis jap. Ngehehe

 Nak pergi SS5!!!!!!!!! Uwaaa..!



follower
blog archive
credit
Skin by Wanaseoby. Background taken from favim.com. Cute images taken from cute secrets
Ancora Imparo