29 Mar 2013
20:13
No, no, no! Tikus belanda ni memang cari pasal ngan aku. Menggatal dengan husband aku je lebih.*Pandang L.Joe dengan mata tajam*  Jangan nak menggatal eh..? Niel cakap tak boleh kan? Korang sesama lelaki kan? Jangan nak menggatal tukar jantina, boleh tak?

For Niel. Jangan sesekali pertimbangkan benda tu. Nak menggatal ngan I seorang, takpe. Ngeheheheh.. Nak menggatal ngan Tikus belanda tu, sikit-sikit je. Jangan nak lebih-lebih. Oh ya, Jangan nak menggatal dengan k-fans perempuan kat luar sana tu. Tak baca entry Illy Unnie tu? Kalau Unnie mengamuk gigit handphone je. I mengamuk gigit tv, laptop ngan komputer. Nak? Nanti I gigit you kang, baru tau. Meow~ *Kucing gatal*


follower
blog archive
credit
Skin by Wanaseoby. Background taken from favim.com. Cute images taken from cute secrets
Ancora Imparo