27 May 2013
21:13
Muka Ryeowook terkejut, comellll gilaaa!!!
Annyeong! Nampak tak baju yang Ryeowook pakai tu? Aku tak tau kenapa tapi aku suka gila baju cam tu. Nampak smart. Lagi-lagi lepas tengok Ryeowook pakai, lagi la aku nak. Warna dia dah la cantik. Hari tu aku ada jumpa baju cam tu tapi.. Lengan dia yang warna biru, baju tu warna putih. Aku taknak, nanti cepat kotor. Bila aku cakap kat mak aku yang aku nak baju cam tu, mak aku cakap tu zaman mak aku kolej, mak aku pernah ada. Erk? Bila aku tanya mana bajunya, mak aku cakap tak tau, dah hilang. -__-""

Dani, kantoi! Dah la korek idong. Kahkahkah XD
Okay, masuk cerita lain. Semalam aku ada post tag-taggie tu kan? Haha, soalan aku entah pape jer.. Dani ngan Tykah jawab gak. Ngehehe. Tapi, dua-dua malas nak buat soalan ngan tag orang.. asdfghjkl -_-. Kira okey la tu kan. Dani siap letak tajuk benda tu, "makcik nadhi". Kehkeh, terharu kejap. Dari benda tu, baru aku tau Dani ada 2 album. Ngeh, kau tak bagitau aku pun. -_-" *pandangan berbisa* Setahu aku, kau ada album 2PM je. Tu pun kalau tak silap aku, kau cakap nak jual kan? 

Pastu, Tykah. Ayat kau.. Power la! Nak menangis aku baca. 
" tanpa keluarga siapalah kita . tanpa kawan dah pelajaran tidak kemanalah kita . so , dua-dua ^^"
Oke, dah la. Aku nak buat entry lagi satu. Ppyong!



follower
blog archive
credit
Skin by Wanaseoby. Background taken from favim.com. Cute images taken from cute secrets
Ancora Imparo